Ik win ook een keer iets....

 Sinds enige tijd zit ik met mijn account op Instagram. En ik heb gemerkt dat Instagram erg verslavend werkt. Je komt daar de leukste wandelingen, plekjes, ideeën etc tegen. En het stopt nooit.

Zo kwam ik ergens halverwege oktober een Post tegen van de buitensportwinkel Bever. Een winkel die ik al geruimte tijd volg en waar ik ook af en toe wat gear haal.
Voor de outdoorkleding ben ik fan van 2 merken. Revolution Race en The North Face. Revolution Race is een merk dat alleen online besteld kan worden. En dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan.

The North Face kom je overal tegen. En ook van The North Face heb ik heel veel kleding, schoenen en accessoires. 
Ik denk ook dat mensen mij niet zouden herkennen als ik geen North Face kleding zou dragen....

Maar even terug naar de post van Bever. 
In deze post werd "reclame"gemaakt dat Bever met een speciaal programma bezig was in de maand Oktober 2022. Dit was de Bever Buiten Challenge. Een challenge waarbij je veel naar buiten moest gaan om te wandelen, leuke plekjes moest ontdekken etc. Nou, geen probleem voor mij dus, want ik ben erg graag buiten en wandel dan ook veel.

Op 15 oktober stond in de post van Bever dat je een "The North Face Hike pakket" kon winnen.  Je moest aan bepaalde voorwaarden voldoen en een foto posten en dan Bever en The North Face daarin taggen. 
Dus... dat gaan we doen, want om iets van The North Face te winnen, ben ik altijd toe bereid. 

Op 28 oktober, een vrije dag, mooi weer, dus een ideaal moment om even te gaan fietsen met mijn vrouw. Onderweg was het tijd voor een terrasje en een lekkere lunch. En dan krijg ik ineens een berichtje van Bever. Daarin stond vermeld dat ik het Hike Pakket van The North Face had gewonnen!!  Ik moest het bericht zeker 3 keer opnieuw lezen. Ik snapte er niks van. Ik was gewoon helemaal vergeten dat ik überhaupt had meegedaan aan een wedstrijd. Ik win toch nooit wat. Ik was het helemaal vergeten. Dus snel scrollen door mijn eigen tijdlijn. En ja hoor... Daar stond mijn foto met de bijbehorende Tags.

Enkele dagen later kreeg ik een mailtje met daarin felicitaties en werd mij verteld welke prijs ik nou exact had gewonnen. 
Nu ben ik een fan van felle kleuren met het wandelen. En zeker Oranje.

Wat zou ik krijgen?

- The North Face athletic outdoor hoodie Softshell in de kleur oranje/zwart
- The North Face rugzak Basin 18
- The North Face Vectiv Exploris Futurelight schoenen in de kleur grijs.

Dus natuurlijk meteen googlen. En ik was meteen onder de indruk.

En toen begon het lange wachten. En omdat ik niet heel erg geduldig ben heb ik toch maar een keer een mailtje gestuurd. 

En ja hoor...., toen ik vandaag thuis kwam lag er nog een verlaat Sinterklaascadeau. Een grote doos van Bever.
En mét de beloofde inhoud.

Bij het openen zei ik nog tegen mijn gezin dat ik de schoenen waarschijnlijk niet zo vaak zal gebruiken. Ik heb namelijk al 3x eerder lage schoenen van The North Face gehad, en deze ook 3x doorverkocht, omdat ik ze niet fijn vond zitten. Ik draag liever (half) hoge modellen.

Maar ik probeer ze natuurlijk wel uit. En wauw..... Ik was meteen enthousiast. Alsof je op wolkjes loopt (Ja, mijn dochter en mijn vrouw houden me nog steeds voor de gek met deze opmerking. Zeker na mijn geklaag over de lage schoenen hahaha). Maar echt, serieus. Ik weet niet wat er gebeurd, maar het lijkt wel of de zolen meeveren, een beetje indrukken en je weer wegduwen. Ze lopen meteen perfect. Dus schoenen aan en een groot rondje wandelen. En dat ging meteen goed. Geen enkel probleem. Ze zitten als gegoten. Daar ik door de regen liep, heb ik meteen kunnen testen of ze waterdicht zijn. En dat zijn ze.....

De Softshell. Ja, niets dan lof. Teneerste de zeer opvallende kleur. Die springt er echt uit. Daarnaast zit de softshell meteen goed. Voelt niet te zwaar aan. Hij heeft ook een vertelbare capuchon vast aan de jas zitten, twee grote steekzakken en een borstzak. De uiteinde van de mouwen zijn brede stevige elastieken. Waardoor de mouw lekker aansluit. De softshell is gemaakt van rekbaar stof, wat de beweeglijkheid bevordert. Uiteraard voorzien van een groot wit The North Face logo op de borst en de schouder. De jas is lekker winddicht en waterafstotend. Gezien het winterweer heb ik de jas nu niet kunnen testen, maar draag ik hem wel gewoon als vest. In het voorjaar zal ik deze regelmatig testen en dragen.




En dan tot slot de Rugzak. Een blauwe The North Face Bassin 18 rugzak. Een dagrugzak. Ik was op zoek naar een nieuwe dagrugzak, dus deze kwam als geroepen. Nu moet ik zeggen dat de kleur niet mijn eigen keuze zou zijn. Blauw.....



Nee, niet echt mijn smaak. Maar hallo.... Een gratis rugzak van bijna 100 Euro. Ik mag niet klagen. Dus ik ga de rugzak zeker meenemen tijdens mijn komende avonturen. Maar het lijkt mij een ideale rugzak voor een dagtocht. En een voordeel... Deze rugzak is meteen voorzien van een bijpassende regenhoes. Dus inzetbaar in elk weertype. Ik ben benieuwd. 

Dus hou mijn instagram in de gaten. Misschien zie je wel een bekend item voorbij komen.

Tot slot en ik wil geen reclame maken, wil ik nogmaals Bever heel erg bedanken voor het uitgeven van deze fantastische prijs. Jullie hebben mij er, in elk geval heel erg blij mee gemaakt. 

Reacties